« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Heeft u een compliment of een tip?

Heeft u een compliment of een tip over één van de medewerkers? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Een compliment of een tip horen wij natuurlijk graag!

Heeft u een klacht?

Bespreek uw klacht eerst met uw zorgverlener. Komt u er samen niet uit? Vul dan het onderstaande klachtenformulier in. Binnen een week ontvangt u dan een ontvangstbevestiging en informatie over de afhandeling van de klacht.

Waarover kunt u klagen?

U kunt klagen over zorgverleners en faciliteiten van Huisartsenpraktijk Jansen. U kunt een klacht doorgeven over de medische behandeling, de bereikbaarheid, de manier waarop er met u wordt omgegaan of over de voorzieningen in het gebouw etc.

En dan?

Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen om de klacht met u te bespreken. Wij willen graag samen met u kijken welke op oplossingen mogelijk zijn. We gebruiken uw klacht daarnaast ook om onze dienstverlening te verbeteren.

 

Externe klachtenregeling

Medewerkers van de huisartsenpraktijken zijn aangesloten
bij Stichting Klachtenregeling Huisartsenzorg Midden-Nederland.

Klacht indienen:
Klachtencommissie Huisartsenzorg Midden-Nederland
T.a.v. mevrouw mr. C.J.H.A.C. Evers
Postbus 20056
3502 LB  Utrecht

www.klachtenregelingmiddennederland.nl

 


 

  • Gegevens indiener



    Bij het versturen van dit formulier geef ik toestemming dat deze gegevens mogen worden gebruikt ten behoeve van de verwerking van uw tip of klacht
    Uw gegevens zullen niet worden gebruikt voor andere doeleinden en niet worden verstrekt aan derden. Uw gegevens kunnen te allen tijde weer worden verwijderd.
    Voor volledige informatie over het verwerken van uw gegevens zie onze privacystatement


  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.